Haarlem,
26
oktober
2020
|
08:30
Europe/Amsterdam

Hoe vraag ik een bureaustoel aan voor thuis?

Luca Baak op zijn thuiswerkplek

Omdat we het belangrijk vinden dat je een goede thuiswerkplek hebt, kun je vanaf vandaag een bureaustoel aanvragen voor thuis in bruikleen. Om hiervoor in aanmerking te komen heb je een aanstelling van minimaal 0,21 fte nodig. Je kunt de stoel online aanvragen via het Servicepunt.

Na het aanvragen van de bureaustoel via het online-formulier krijg je een automatische bevestiging. Het Servicepunt neemt de aanvraag in behandeling. Als de stoel klaar staat, krijg je een e-mail met een link naar een online afsprakentool. In deze tool kun je een moment kiezen om je bureaustoel op te halen.

Ophalen in tijdsloten
Om, mede in verband met de coronamaatregelen, de bezoekersstroom te reguleren, worden de afspraken in tijdsloten gepland. Haal je stoel dus op in het afgesproken tijdslot. Lukt dit niet, maak dan een nieuwe afspraak via het Servicepunt.

Als je jouw bureaustoel hebt opgehaald ontvang je een digitale gereedmelding, en staat de in bruikleen gegeven stoel op jouw naam geregistreerd.

Stoel inleveren
Heb je de stoel niet meer nodig, of is deze defect? Meld dit dan bij het Servicepunt. Ook dan maken we via de online afsprakentool een afspraak met je om de stoel te komen inlieveren.

Zoals aangegeven geven we je de stoelen in bruikleen mee. Het gaat om bestaande bureaustoelen die, als we straks weer frequenter op locatie werken, ook weer op locatie nodig zijn. Verder lenen we alleen stoelen uit die momenteel, als gevolg van thuiswerken, niet worden gebruikt.

Meer informatie over thuiswerken?
Ga naar Weten & Regelen op Iris voor meer informatie over thuiswerken of bezoek het platform Vitaal Thuiswerken.