Jaaroverzicht 2021 - De student centraal in uitdagende tijden

Pag1 startfoto shutterstock_1727900149 high res

Met trots presenteren we ons Jaaroverzicht 2021 dat tegelijk uitkomt met het jaarverslag van Hogeschool Inholland. Wederom was het een jaar vol uitdagingen voor onze studenten en voor jou en je collega's. Gelukkig wisten we ons met veel veerkracht aan te passen en maakten er een mooi jaar van, met onze student in het middelpunt.

Hoe de student centraal staat bij onze hogeschool kun je lezen en bekijken in dit overzicht. Zo laten we zien hoe studenten de coronatijd hebben beleefd en hoe zij ná corona les willen krijgen. Op de pagina ‘De regio als klaslokaal’ tonen inspirerende voorbeelden hoe studenten in livinglabs, kenniswerkplaatsen en creatieve hubs werken aan innovatieve oplossingen voor maatschappelijke vraagstukken.

Bijzondere aandacht ook voor de komende verhuizing van Inholland Amsterdam naar de Sluisbuurt. Studenten (én docenten) denken mee over de campus in wording en de ontwikkeling van de wijk.

Open het magazine en veel kijk- en leesplezier!

Reacties (0)
Het bericht is verzonden, deze zal worden geplaatst na goedkeuring.