Jaaroverzicht 2022: altijd elkaar versterken

Header Jaaroverzicht 2022

Met trots presenteren we ons Jaaroverzicht 2022 dat tegelijkertijd uitkomt met het jaarverslag van Hogeschool Inholland. We kijken terug op een jaar waarin we samen met alle collega’s mooie stappen hebben gezet voor de nieuwe strategie van de hogeschool. Daarmee bereiden we onze studenten voor op de duurzame leefomgeving en veerkrachtige samenleving.

In dit jaaroverzicht geven we een doorkijkje in hoe we dat doen. Hoe zorgen we ervoor dat onze studenten zich ontwikkelen tot professionals die een bijdrage leveren aan de maatschappij? Bekijk mooie voorbeelden van hoe studenten zich inzetten voor duurzaamheid in de fashionindustrie, de land- en tuinbouw en op nog meer vlakken.

En hoe dragen wij en onze studenten een steentje bij aan de veerkrachtige samenleving? Bijvoorbeeld door samen te werken in een ecologische stadstuin met mensen met allerlei achtergronden en ervaringen. Of door onderzoek naar de rol van veerkracht bij jongeren.

Open het magazine om terug te blikken op 2022. Veel kijk- en leesplezier!

Reacties (0)
Het bericht is verzonden, deze zal worden geplaatst na goedkeuring.