Alkmaar,
23
januari
2020
|
15:45
Europe/Amsterdam

Wederom hoge klanttevredenheid voor Inholland Academy

Opdrachtgevers en cursisten zijn wederom zeer tevreden over Inholland Academy, zo blijkt uit een recent gehouden klanttevredenheidsonderzoek van Cedeo. Met een dikke 9+ bevestigen klanten dat zij de opleidingen van Inholland Academy graag aanbevelen bij derden. "Ik wil alle collega's van Academy bedanken voor hun enorme drive, professionele inzet en klantvriendelijkheid. Tevreden en enthousiaste opdrachtgevers en cursisten zijn onze drijfveer. Laten we deze ontwikkeling voortzetten!", aldus Margret de Blanken, directeur Inholland Academy.

De onafhankelijke en door de overheid erkende keuringsinstantie Cedeo meet en waarborgt de kwaliteit van HR-dienstverleners. Voor de erkenning dient tenminste 80% van de benaderde opdrachtgevers en cursisten zich uit te spreken in termen van ‘tevreden’ tot ‘zeer tevreden’ over de dienstverlening, samenwerking en de behaalde resultaten.

Voor de open trajecten kreeg de Academy een score van 94,5% en voor maatwerktrajecten een klanttevredenheidsscore van 94,4%. Vooral de docenten, uitvoering van de trajecten en het opleidingsprogramma scoorden hoog.

'Deze erkenning bevestigt onze hoogwaardige dienstverlening'
"De uitslag van het onderzoek is fantastisch te noemen, waardoor wij voor de aankomende twee jaar opnieuw het predicaat ‘Cedeo erkend’ mogen voeren voor zowel onze open als maatwerktrajecten", aldus Margret de Blanken, directeur van Inholland Academy. “Met de verlenging van deze Cedeo-erkenning wordt ons streven naar het constant leveren van een kwalitatief hoogwaardige dienstverlening, bevestigd. Wij zijn trots op onze docenten en alle andere medewerkers. Dankzij hun professionele inzet en klantvriendelijkheid hebben we dit positieve resultaat behaald.”

HR-kenniscentrum Cedeo bestaat sinds 1980 en is een initiatief van HR-managers bij de grootste bedrijven en instellingen van Nederland, gesteund door het ministerie van Economische Zaken. Directe aanleiding voor de oprichting was het nijpende gebrek aan inzicht in de kwaliteit van het aanbod aan bedrijfsopleidingen. Daarvan zijn er dan ook tienduizenden, aangeboden door ruim 8.500 bedrijven. Op basis van klanttevredenheidsonderzoek onder gebruikers voorziet Cedeo in de behoefte aan inventarisatie en kwaliteitswaarborging bij de inkopers van opleidingen en andere HR-diensten.

Reacties (0)
Het bericht is verzonden, deze zal worden geplaatst na goedkeuring.