Rotterdam,
10
juli
2019
|
09:23
Europe/Amsterdam

Werken bij Inholland: jezelf durven zijn - Tijs Holtgrefe vertelt

Deel de video op social media!

De nieuwe rubriek #DitBenIk portretteert inspirerende collega's. In een video vertelt Tijs Holtgrefe, docent van Inholland Rotterdam, wat zijn werk leuk en betekenisvol maakt en welke rol zijn liefde voor Rotterdam en voetbal daarbij speelt. 

“Feyenoordsupporters kunnen heel kritisch zijn. Dat is niet erg, dat ben ik ook op studenten", zegt Tijs in de video. "Maar laten vallen doen we nooit. Als iemand uit het spoor dreigt te raken, proberen we hem of haar met z’n allen weer terug op de rails te trekken.” En: “De weg van onzekere student die binnenkomt tot een zekere student die naar buiten loopt, dat is prachtig om te zien. Wij doen daar met ons team heel erg ons best voor, om dat voor elkaar te krijgen.” 

Intern en extern doel
#DitBenIk heeft een tweeledig doel. De campagne versterkt het merkverhaal van Inholland binnen de organisatie, zodat het gaat leven voor collega's. Bovendien biedt het een inspirerend beeld van Inholland voor potentiële nieuwe collega's, als aantrekkelijke werkgever waar leren = durven hoog in het vaandel staat. 

Deel de video op social media!

Om ons merkverhaal krachtig en dus consistent naar de buitenwereld te communiceren, is het belangrijk dat we samen dezelfde boodschap uitdragen. ​Ben jij ook trots op werken bij Inholland? Ga dan naar het betreffende Inholland social-kanaal, deel de post met de video en tag collega Tijs Holtgrefe. 

Post LinkedIn

Facebook

Twitter

We onderzoeken of deze rubriek een mooi middel is voor arbeidsmarktcommunicatie! Want we zijn samen volop in beweging. 

Reacties (0)
Het bericht is verzonden, deze zal worden geplaatst na goedkeuring.