Alkmaar,
10
juli
2023
|
12:14
Europe/Amsterdam

Uitstekende score Inholland Academy in klanttevredenheidsonderzoek Cedeo

Post-hbo-opleidingen en maatwerktrajecten gewaardeerd met 9+

Opdrachtgevers en deelnemers zijn wederom zeer tevreden over Inholland Academy, zo blijkt uit een recent gehouden onafhankelijk klanttevredenheidsonderzoek van Cedeo. Met een dikke 9+ bevestigen deelnemers dat zij de post-hbo opleidingen van Inholland Academy graag aanbevelen bij derden. "Ik wil graag alle collega's van Inholland Academy enorm bedanken voor hun persoonlijke klantbenadering, grote inzet en betrokkenheid. Met veel plezier doen wij iedere dag ons uiterste best om enthousiaste opdrachtgevers en deelnemers een stap verder te helpen in hun ontwikkeling. Laten we dit vooral voortzetten!", aldus Margret de Blanken, directeur Inholland Academy.

De docenten maken gebruik van de laatste inzichten en zijn op de hoogte van alle relevante actualiteiten. Dit gebruiken ze ook in hun voorbeelden.

Klanttevredenheidsscores 9+ 
De onafhankelijke en door de overheid erkende keuringsinstantie Cedeo meet en waarborgt de kwaliteit. Voor de erkenning dient tenminste 80% van de benaderde opdrachtgevers en deelnemers zich uit te spreken in termen van ‘tevreden’ tot ‘zeer tevreden’ over de dienstverlening, samenwerking en de behaalde resultaten. Voor de open trajecten kreeg Inholland Academy een score van 98,1% en voor maatwerktrajecten zelfs een klanttevredenheidsscore van 98,3%. Vooral de docenten, uitvoering van de opleidingen en het opleidingsprogramma scoorden hoog in het onderzoek. 

Klantvriendelijkheid en kwaliteit
Alles bij elkaar is men tevreden tot zeer tevreden over de kwaliteit van de afgenomen opleidingen en de samenwerking met het instituut. Gevraagd naar de sterke punten van Inholland Academy werden o.a. de volgende zaken genoemd: de klantvriendelijkheid van medewerkers, de deskundigheid én praktische insteek van docenten, de organisatie rondom de opleidingen en de inhoudelijke kwaliteit van de trajecten. Lees hier het complete rapport

Trots
"De uitslag van het onderzoek is geweldig. Hierdoor mogen wij voor de aankomende twee jaar opnieuw het predicaat ‘Cedeo-erkend’ voeren voor zowel ons open aanbod als onze maatwerktrajecten. Wij zijn dan ook erg trots op onze docenten en alle andere medewerkers", aldus De Blanken.

Inholland Academy heeft de zaken goed voor elkaar. Toen ik een keer verhinderd was, heeft de backoffice mij zo goed mogelijk geholpen. Door de geïnteresseerdheid van de medewerkers, voel je je absoluut geen nummer.

Cedeo: kwaliteitsborging voor inkopers van opleidingen
HR-kenniscentrum Cedeo bestaat sinds 1980 en is een initiatief van HR-managers bij de grootste bedrijven en instellingen van Nederland, gesteund door het ministerie van Economische Zaken. Directe aanleiding voor de oprichting was het nijpende gebrek aan inzicht in de kwaliteit van het aanbod aan bedrijfsopleidingen. Daarvan zijn er dan ook tienduizenden, aangeboden door ruim 8.500 bedrijven. Op basis van klanttevredenheidsonderzoek onder gebruikers voorziet Cedeo in de behoefte aan inventarisatie en kwaliteitswaarborging bij de inkopers van opleidingen en andere HR-diensten.

Voor meer informatie: www.cedeo.nl