26
april
2021
|
16:08
Europe/Amsterdam

Zeer hoge score Inholland Academy in klanttevredenheidsonderzoek Cedeo

Post-hbo-opleidingen en maatwerktrajecten gewaardeerd met 9+

Opdrachtgevers en deelnemers zijn wederom zeer tevreden over Inholland Academy, zo blijkt uit een recent gehouden onafhankelijk klanttevredenheidsonderzoek van Cedeo. Met een dikke 9+ bevestigen klanten dat zij de opleidingen van Inholland Academy graag aanbevelen bij derden. "Ik wil alle collega's van Academy bedanken voor hun enorme drive, inzet en persoonlijke klantbenadering. Tevreden en enthousiaste opdrachtgevers en deelnemers die zich uitgedaagd voelen in hun ontwikkeling, zijn onze drijfveer. Laten we dit voortzetten!", aldus Margret de Blanken, directeur Inholland Academy.

Ze hebben een gevarieerd aanbod en zijn inhoudelijk sterk. Ze gaan echt de diepte in en ik heb dan ook hard moeten werken voor het diploma.

Klanttevredenheidsscores 9+ 
De onafhankelijke en door de overheid erkende keuringsinstantie Cedeo meet en waarborgt de kwaliteit. Voor de erkenning dient tenminste 80% van de benaderde opdrachtgevers en deelnemers zich uit te spreken in termen van ‘tevreden’ tot ‘zeer tevreden’ over de dienstverlening, samenwerking en de behaalde resultaten.

Voor de open trajecten kreeg Inholland Academy zelfs een score van 97,1% en voor maatwerktrajecten een klanttevredenheidsscore van 95,7%. Vooral de docenten, organisatie van de trajecten en het opleidingsprogramma scoorden hoog.

Kwaliteit en samenwerking
Alles bij elkaar is men tevreden tot zeer tevreden over de kwaliteit van de afgenomen opleidingen en de samenwerking met het instituut. Op de vraag naar de sterke punten van het instituut wordt onder andere genoemd: de gemakkelijke communicatie met de docent en de opleidingsadviseur, de flexibiliteit van de docent, de expertise en de praktijkgerichtheid van de opleidingen. Lees hier het complete rapport

Ik heb vijf docenten meegemaakt en ik vond allen heel erg goed. Het waren echt experts die diep op de stof konden ingaan. Ook waren ze flexibel en dachten ze goed mee met de groep.

'Deze erkenning bevestigt onze hoogwaardige dienstverlening'
"De uitslag van het onderzoek is fantastisch te noemen, waardoor wij voor de aankomende twee jaar opnieuw het predicaat ‘Cedeo-erkend’ mogen voeren voor zowel onze open als maatwerktrajecten", aldus Margret de Blanken, directeur van Inholland Academy. “Met de verlenging van deze Cedeo-erkenning wordt ons streven naar het constant leveren van een kwalitatief hoogwaardige dienstverlening, bevestigd. Wij zijn trots op onze docenten en alle andere medewerkers. Dankzij hun professionele inzet en klantvriendelijkheid hebben we dit positieve resultaat behaald.”

Cedeo: kwaliteitsborging voor inkopers van opleidingen
HR-kenniscentrum Cedeo bestaat sinds 1980 en is een initiatief van HR-managers bij de grootste bedrijven en instellingen van Nederland, gesteund door het ministerie van Economische Zaken. Directe aanleiding voor de oprichting was het nijpende gebrek aan inzicht in de kwaliteit van het aanbod aan bedrijfsopleidingen. Daarvan zijn er dan ook tienduizenden, aangeboden door ruim 8.500 bedrijven. Op basis van klanttevredenheidsonderzoek onder gebruikers voorziet Cedeo in de behoefte aan inventarisatie en kwaliteitswaarborging bij de inkopers van opleidingen en andere HR-diensten.

Voor meer informatie: www.cedeo.nl