Haarlem,
28
januari
2020
|
10:45
Europe/Amsterdam

Inschrijvingen Wij Inholland award 2020 geopend!

Ben jij met een tof project bezig? Wil je dit verder brengen tot een succes? En ben je op zoek naar een startkapitaal en professionele begeleiding? Geef je dan nu op voor de Wij Inholland award 2020! Je kunt je project tot 10 maart 2020 doorgeven via communicatie@inholland.nl.

Leestijd: +- 1 minuut.

Bij de Wij Inholland award krijgen studenten een podium waarop zij zich met een innovatief project kunnen onderscheiden. Het is belangrijk dat je project innovatief is op één van de thema’s gezond, duurzaam of creatief. Andere criteria zijn dat het project multidisciplinair is, een toegevoegde waarde heeft voor de regio en dat er wordt samengewerkt met een bedrijf, instelling of gemeente. Het winnende studententeam krijgt ondersteuning om het project verder te brengen en een cheque ter waarde van 2.000 euro.

Winnaar 2019
Mabel Engels en Marije Gelderloos zijn met hun VeggieSlices de winnaars van de 2019-editie. Gedroogde plakken op basis van groenten en fruit, te gebruiken voor consumptie. Dat is VeggieSlices. De meiden tonen veel enthousiasme volgens de jury. "Er is een duidelijke relatie met een maatschappelijk vraagstuk. Ze sluiten goed aan bij de Inholland-thema’s duurzaam en gezond. Het product is innovatief en er is zeker een markt voor. Ze spelen goed in op een trend.” De andere finalisten waren Brandaris en Trienos.

Ben jij iemand die bezig is met een innovatief project? Twijfel niet en meld het aan voor de Wij Inholland award 2020! Aanmelden kan tot 10 maart 2020 via communicatie@inholland.nl. 

Reacties 1 - 1 (1)
Het bericht is verzonden, deze zal worden geplaatst na goedkeuring.
Group Magenta
09
March
2020
Hello!
We are group Magenta from International Creative Business, year 1. Last module we came up with an idea to raise funds for Make a Wish Nederland. Our concept is a Postcard subscription in order to raise funds. The idea is to send a postcard every month to the customer. Every month, the drawing becomes brighter and makes a child happier due to the fulfillment of a wish that will be completed by the money that MAW receives from the subscription. On another side of the postcard, the customer can find a «Wish» quote. The subscription is yearly, and at the end of the year, a customer will get a list of children that he or she helped. The real postcards will be personalized, and from time to time, a person will get not only the drawing but also a handwriting of a child. The subscription will cost 5 euros a month, and payments will be taken on the first day of a month. With partner’s help, Greetz.nl, the cost of the whole concept will be from 1,03€ to 1,05€, excluding service costs and therefore the profit will be approximately 3,96€ pre person a month.
After we presented our concept to MAW, the client asked us to pitch the idea at the Make-A-Wish company. Right now the company is taking our project into consideration and due to that we decided to sign up for the awards.

Best regards,
group Magenta (Joanne van Der Werf, Nataliia Kaminskaia, Daniela Lyth Santos, Malak Malak Hisham Ibrahim Raslan Al)