25
november
2021
|
06:21
Europe/Amsterdam

Verkeerde collectief Zilveren Kruis. Heb jij ook recht op een vergoeding?

Ben je bij het Zilveren Kruis verzekerd met het Inholland collectief? Dan kan het zijn dat het verkeerde collectief aan jouw verzekering is gekoppeld. Dit omdat Zilveren Kruis tot voor kort meerder collectiviteitskeuzes van Inholland heeft aangeboden. Dat kan oplopen in sommige gevallen oplopen tot een gemiste korting van maximaal 8 euro per persoon per maand. Enige tijd geleden is er hierover op Vitaal Werken al een artikel geplaatst.

Hoe kom ik erachter of het juiste collectief aan mijn verzekering is gekoppeld? Let op! Je kunt dit doen tot en met dinsdag 30 november aanstaande. 

  • Log in op zilverenkruis.nl.
  • Kies: Tegel ‘Mijn verzekering’ en scroll in je verzekeringsgegevens naar collectiviteit.
  • Controleer het collectiviteitsnummer. Is dit 207000867, dan is de juiste verzekering aan jouw account gekoppeld en ontvang je de juiste korting. Is dit 207001115, dan kan het zijn dat je recht hebt op een hogere korting.
  • In het laatste geval mag je een mail sturen naar jenny.vanderveldt@inholland.nl met jouw naam en geboortedatum. Jouw naam wordt doorgegeven aan het Zilveren Kruis en er zal een compensatie van enkele maanden plaatsvinden op jouw verzekering. 

Let op! Dit kun je doen

Mocht je sinds dit bekend is geworden op 4 november je collectiviteit al hebben aangepast, dan nog heb je recht op een vergoeding met terugwerkende kracht. Stuur ook in dit geval een mail naar bovenstaand e-mailadres.

Reacties (0)
Het bericht is verzonden, deze zal worden geplaatst na goedkeuring.