Haarlem,
16
september
2020
|
14:51
Europe/Amsterdam

Vernieuwd op onze website - Werken bij Inholland

Doelgroepgericht, persoonlijk en dichtbij

Om onze hogeschool te profileren als aantrekkelijke werkgever en beter aan de sluiten bij de belevingswereld van onze doelgroepen (potentiële collega’s), is de webpagina Werken bij Inholland sinds vandaag vernieuwd.

In maart dit jaar lanceerden we al een compleet nieuwe vacaturepagina. Vanaf vandaag zijn er drie nieuwe categorieën bijgekomen. Potentiële collega's kunnen daardoor online 'kennismaken' met onze collega's.  Ze kunnen daarnaast  een indruk krijgen van ons onderscheidend vermogen als werkgever en antwoord krijgen op veelgestelde vragen.  Dit alles is gegoten in een overzichtelijk en professioneel design, met teksten die doelgroepgericht, persoonlijk en dichtbij zijn.

Onze Werken bij-pagina is (naast LinkedIn en Indeed) een belangrijk middel om het Inholland-werkgeversmerk te positioneren. Ook is het bedoeld als platform waar onze doelgroep zich kan oriënteren. De vernieuwde online omgeving is slechts een begin. Achter de schermen wordt gewerkt aan een nieuwe campagne, video, nieuw beeld, interviews en een serie waarin onze collega’s centraal staan. Uiteraard doen we ondertussen onderzoek* naar onder andere de belevingswereld en drijfveren van potentiële en huidige collega’s, ons onderscheidend vermogen als werkgever en meten we hoe onze sollicitanten ons sollicitatieproces ervaren. Dit noemen we ook wel de ‘candidate journey’.

Onze ambitie voor 2022: een werkgever om trots op te zijn
Dit alles draagt bij aan onze ambitie om in 2022 te behoren tot één van de beste onderwijswerkgevers. Een aantrekkelijke werkgever waar nieuwe collega's graag komen werken. Maar ook een werkgever waar jij trots op bent en wilt blíjven werken.

*Houd Iris in de gaten en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen!

Heb je nog vragen?
Neem contact op met Meggy van Nieuwburg (projectmedewerker arbeidsmarktcommunicatie) en/of  Joyce van Neden (adviseur arbeidsmarktcommunicatie).