Podiumpower

Auteurs
Joost ter Waarbeek, dr. Joke Hermes, Hennie van Kuijeren, drs. Annelies de Bruine, dr. Angelique Lombarts, drs. Pauline Borghuis, dr. Wes Wierda, Babs van Teylingen-Geerlings en Koos Zwaan
Lectoraten
City Marketing & Leisuremanagement
Strategic Development in Creative Business
Soort object
Andersoortig materiaal
Datum
2014
Samenvatting
Website: Deze website heeft voor zowel de podiumindustrie als geheel als voor educatieve doeleinden een informatief karakter. Er staat veel informatie op deze site die gebruikt kan worden voor zowel het toetsen en ontwikkelen van strategie als ter ondersteuning van een studie naar cultuurbeleid en cultureel ondernemerschap. Met de strategiekaart als verbindend middel, zijn de resultaten van het multidisciplinaire onderzoek in zijn geheel ter beschikking gesteld aan iedereen die daar interesse in heeft. De website is opgedeeld in 4 delen: Organisatie, Trends, Publiek en Financiën. Onder elk deel zijn zogenaamde lemma’s te vinden waar je op kunt klikken. In een lemma wordt een begrip uitgebreid toegelicht, inclusief praktische voorbeelden en literatuurverwijzingen. Belangrijke begrippen op deze website zijn voorzien van een interne link. Door erop te klikken kom je bij de uitleg van het begrip, met voorbeelden en tips om verder te lezen.