Stageplanner

Functietype: Onderwijsondersteunend/staf
Organisatieonderdeel: Samenwerking AVAG
Standplaats: Groningen
Uren per week: 24

Salarisschaal: 7 (€2.724,20 - €3.631,83)
Dienstverband: In eerste instantie een tijdelijk dienstverband. Hierna is er de mogelijkheid tot een hernieuwd arbeidscontract
Reageren voor: 08-05-2024

Inhoud functie

In jouw functie als stageplanner ben je verantwoordelijk voor het plannen van stages voor studenten. AVAG is een onderwijs- en onderzoeksinstituut op het gebied van de verloskunde. Zij leidt studenten op tot verloskundige en verricht onderzoek op het gebied van Verloskundige Wetenschap.  


Wegens de toegenomen studentenpopulatie, zal er binnenkort een interessante vacature beschikbaar komen bij ons. We zien uit naar het verwelkomen van een nieuwe stageplanner! 

Jouw rol

Het is een uitdagende taak om de stages voor de opleiding verloskunde te plannen, aangezien deze voor maar liefst 35% uitmaken van de opleiding. De stages vinden plaats in verschillende verloskundige praktijken en ziekenhuizen gedurende alle studiejaren. Het aanbod van stageplekken varieert en de perioden waarin studenten stagelopen zijn wisselend. Hierdoor is het een complexe puzzel die nauwkeurig moet worden gelegd, en die tegelijkertijd van essentieel belang is voor de opleiding.  


Voor deze positie is het belangrijk dat je zeer nauwkeurig werkt overzicht behoudt over alle studenten die gepland moeten worden en de beschikbare stageplaatsen. Daarbij is het belangrijk dat je goed kunt omgaan met tal van afspraken en voorschriften zoals die zijn vastgelegd in de handleidingen en het Onderwijs- en Examenreglement. 


Je maakt deel uit van het stageteam die naast de planners bestaat uit relatiebeheerders. Samen draag je zorg voor een goede relatie met de praktijken en ziekenhuizen die stages bieden. Ons stageplan systeem gebruik jij om gegevens in te verzamelen, controleren en corrigeren. Omdat jij al ervaring hebt in een soortgelijke baan, weet jij goed hoe je veranderingen opvangt en oplost. Op die manier zorg jij er bovendien voor dat stageplaatsen blijven gewaarborgd voor de opleiding en dat wij het overzicht houden.  


Wat deze baan extra aantrekkelijk maakt, is dat jij ook meedenkt over zaken waardoor bijvoorbeeld de kwaliteit van de stageplanning verbetert of onze dienstverlening in het algemeen. Zo help jij de samenwerking tussen jouw collega stageplanners in Amsterdam, de diverse relatiebeheerders stage en de opleidingsmanager verder te optimaliseren. Alles met het doel de planning vlekkeloos te laten verlopen. Iets voor jou? Solliciteer dan direct! 

Wie ben jij

  • Jij hebt een aantal jaar recente ervaring in een soortgelijke baan, bij voorkeur in het onderwijs of de gezondheidszorg. Maar als je ervaring hebt in de logistiek, kan dat ook prima passen!  
  • Jij hebt bijvoorbeeld een bedrijfskundige of logistieke opleiding afgerond op mbo-/hbo-niveau.
  • Jij kent de ins en outs Office365 en hebt ervaring met planning-software. 
  • Jij beheerst de Nederlandse taal goed in woord en geschrift.  


Wij zoeken een collega die praktisch en oplossingsgericht is ingesteld. Iemand die die oog heeft voor details en weet dat het soms de kleine dingen zijn die het doen. Verder:  

  • Ben jij iemand die de grote lijnen van een planning in beeld heeft en houdt? Je brengt de mogelijke gevolgen van wijzigingen in kaart en weet vervolgens welke acties, tijd of middelen er nodig zijn om de planning weer rond te breien. 
  • Ben jij iemand die het werk systematisch, effectief en efficiënt organiseert? Je hebt het overzicht en zorgt dat taken en activiteiten goed doorlopen. Als het moet, onderneem je actie om een probleem op te lossen. 
  • Heb jij er plezier in om dagelijks met studenten, collega’s en stagebieders in contact te staan en hen te helpen vragen te beantwoorden en problemen op te lossen?
  • Kun jij effectief communiceren en samenwerken met diverse individuen?

Wat bieden wij

  • Het betreft in eerste instantie een tijdelijk dienstverband van 12 maanden met de intentie om te verlengen, waarna een vast dienstverband volgt.
  • Je salaris wordt bepaald op basis van schaal 7 met een minimum van €2.724,20 en een maximum van €3.631,83. Afhankelijk van je taken, competenties en opleidingsniveau kun je ingeschaald worden in schaal 8 met een minimum van €3.091,78 en een maximum van €4.085,57. 
  • Een werkweek van 24 uur per week. 
  • Een goed te bereiken werkplek in Groningen. Alle gemaakte reiskosten met openbaar vervoer worden 100% vergoed. Je ontvangt een NS Businesscard. Reis je af en toe met eigen vervoer, weet dan dat je hierin beperkt vergoed wordt. 
  • Een uitbetaling van een vakantietoeslag van 8% in mei. 
  • Een uitbetaling van een eindejaarsuitkering van 8,3% in december. 
  • Een thuiswerkvergoeding van €3,35 per thuisgewerkte dag van minimaal 4 uur en een vaste (aanvullende) internetvergoeding van € 10,- netto per maand.
  • Een goede pensioenregeling bij ABP (Pensioenfonds voor overheid en onderwijs). 
  • Een ruime verlofregeling waarin je je eigen keuzes kunt maken. Bijvoorbeeld: bij een fulltime dienstverband én een gekozen werkweekvariant van 40 uur per week heb je jaarlijks 428 verlofuren. Dit zijn 53,5 vakantiedagen, inclusief de verplichte vrije dagen en de nationale en erkende feestdagen. 
  • Je krijgt van ons genoeg ruimte (tijd) en ruime middelen (geld) voor professionele en persoonlijke ontwikkeling.  
  • Je bent bij ons verzekerd tegen gedeeltelijke arbeidsongeschiktheid. 

Onze hogeschool volgt de cao hbo, met een uitstekend pakket aan primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. Bekijk hier de volledige arbeidsvoorwaarden van Inholland. 

Jouw werkomgeving

De Academie Verloskunde Amsterdam Groningen (AVAG) is een dochterstichting van Hogeschool Inholland en biedt het hbo+ opleiding Verloskunde aan in Amsterdam en Groningen.  


AVAG heeft een onderzoeksgroep ‘Verloskundige Wetenschap’ onder leiding van een hoogleraar Verloskundige Wetenschap die middels een samenwerkingsverband met Amsterdam UMC en UMCG binnen beide UMC’s is gepositioneerd. In samenwerking met de andere verloskunde opleidingen in Nederland is recent een (landelijke) gezamenlijke degree ‘master verloskunde’ ontwikkeld en deze is per september 2023 gestart. 


Werken bij Hogeschool Inholland: ontwikkelen met een open blik 

Werken bij Hogeschool Inholland vraagt om een open blik naar jezelf en jouw omgeving. Je krijgt bij ons de ruimte om jouw unieke talenten verder te ontwikkelen. En talent gaat bij ons niet alleen over wat je kunt: bij Inholland gaat talent ook over wie je bent. Als professional én als mens. Iemand met lef. Passie om bij te dragen aan de ontwikkeling van onze studenten. Een open blik en onderzoekende houding. Je hebt bij ons zelf de regie over jouw eigen loopbaan en dat stimuleren we. Omdat jij en jouw talent telt. 


Onze hogeschool voelt als thuis, waar je jezelf kunt zijn. Want studenten staan centraal, maar onze collega’s zijn net zo belangrijk! En of je nu aan de slag gaat als docent, onderzoeker of ICT’er, werken bij onze hogeschool is ontwikkelen met een open blik! 


Nieuwsgierig naar jouw toekomstige collega's? Ontdek hier hoe zij het werken bij onze hogeschool ervaren! Zij vertellen jou meer over onze cultuur, bijzondere samenwerkingen binnen en buiten de hogeschool, de ruimte om te experimenteren en hun eigen ontwikkeling 

Sollicitatieproces

Durf jij voor deze uitdaging te kiezen? Dan zien wij jouw sollicitatie graag tegemoet. Je kunt tot en met dinsdag 7 mei 2025 reageren op deze vacature. 

  • Een eerste terugkoppeling kun je verwachten in dezelfde week. 
  • Een eerste kennismaking vindt plaats op donderdag 23 mei, locatie AVAG.
  • Het vervolggesprek wordt gepland op dinsdag 28 mei, locatie AVAG. 

Word jij onze nieuwe collega? Dan verwelkomen we je graag zo spoedig mogelijk in ons team. 


Heb je vragen over deze vacature of misschien ben je nieuwsgierig geworden naar onze werkomgeving? Neem dan eens contact op met Jan Hooijer (stageplanner) te bereiken via 06-15279068 (Jan is afwezig van 11 april tot 18 april 2024) in deze periode kun je contact opnemen met Henriette van Wijk te bereiken op 06-29649000. 

Algemene vragen?

Neem dan contact op met
Junaira Subaran, adviseur Werving & Selectie
Tel.: 088-4660498

Is onze collega niet bereikbaar?

Vraag een terugbelverzoek aan. Dan zorgen wij dat je wordt teruggebeld.



Je kunt je vraag ook via e-mail sturen naar werken@inholland.nl. Belangrijk om te weten: Wij nemen via e-mail geen sollicitaties in behandeling. Solliciteer daarom via het sollicitatieformulier onderaan deze pagina.

Deel deze vacature

; ;