Sensorisch Onderzoek en Marketing

Leer hoe sensorisch onderzoek kan leiden tot marketingsucces

In de voedingsmiddelenindustrie is marketing belangrijk. Immers, hoe onderscheiden concurrerende producten zich van elkaar? Hoe bepaal je de juiste marketingmix? Sensorisch onderzoek kan een belangrijke bijdrage leveren als het gaat om ontwikkeling en bepaling van product, plaats, promotie en prijs. Je weet waarschijnlijk al hoe belangrijk smaak en textuur zijn voor het succes van het product. Natuurlijk komt dit aan bod, maar tijdens deze cursus Sensorisch Onderzoek en Marketing gaan we verder.

Zo leer je tijdens deze cursus ook hoe belangrijk de verpakking (en wat er op die verpakking staat) is voor de acceptatie van het product én de plaats in de winkel. Tijdens de cursus wordt het hele product meegenomen om inzicht te krijgen in consumentenacceptatie. Kortom: je leert hoe sensorisch onderzoek kan leiden tot marketingsucces van jouw product.

Lees meer over de cursus Sensorisch Onderzoek en Marketing

niveau
post-hbo
duur
3 bijeenkomsten in 2 weken
locatie
Delft

Interesse in deze opleiding? Vraag een gratis brochure aan.

Bekijk de opleidingsinformatie en maak kennis met o.a. de organisatie, methode en locaties.

Download brochure

Robin Snoek vierkant.jpg

Persoonlijk advies nodig? Ik help je graag verder!

Robin Snoek
opleidingsadviseur

Stel je vraag aan Robin
T: 06 1527 9786 | 088 466 30 30
E: robin.snoek@inholland.nl

Is dit de opleiding voor jou? Schrijf je nu in!

Inschrijven