Sensorisch Onderzoek en Marketing

Programma post-hbo Sensorisch Onderzoek en Marketing

In de cursus Sensorisch Onderzoek en Marketing worden de volgende onderwerpen behandeld:

  • vaststellen wat (de rol van) sensorisch onderzoek is bij de bepaling van de marketingmix in de voedingsmiddelindustrie
  • opzetten van sensorisch onderzoek voor het beoordelen van het eindproduct
  • vaststellen wat (de rol van) sensorisch onderzoek is en hoe sensorisch onderzoek kan leiden tot (meer) marketingsucces
  • hoe producteigenschappen met behulp van sensorisch onderzoek vertaald kunnen worden in consumentenvoordeel

Interesse in deze opleiding? Vraag een gratis brochure aan.

Bekijk de opleidingsinformatie en maak kennis met o.a. de organisatie, methode en locaties.

Download brochure

Robin Snoek vierkant.jpg

Persoonlijk advies nodig? Ik help je graag verder!

Robin Snoek
opleidingsadviseur

Stel je vraag aan Robin
T: 06 1527 9786 | 088 466 30 30
E: robin.snoek@inholland.nl

Is dit de opleiding voor jou? Schrijf je nu in!

Inschrijven