Functietype: Onderwijsgevend
Organisatieonderdeel: Domein Creative Business
Standplaats: Amsterdam, Diemen, Haarlem, Rotterdam
Uren per week: 32
Salarisschaal: 11 (€4.234,28 - €5.936,77)
Dienstverband: Een tijdelijk dienstverband voor de duur van de werkzaamheden
Reageren voor: 13-05-2024
Ben jij gepassioneerd door data en wil je studenten inspireren en begeleiden naar een succesvolle loopbaan in het boeiende veld van datagedreven Tourism Management? Als docent Data & Tourism Management ben jij de drijvende kracht achter de ontwikkeling van de volgende generatie Tourism Professionals. Wij zoeken een collega die niet alleen interessante colleges verzorgt, maar ook studenten coacht en begeleidt tijdens verschillende onderdelen van hun studie.
Als onderdeel van ons team ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van inspirerend onderwijs voor onze studenten. Je bent in staat om een datagedreven mindset bij onze studenten en docenten te ontwikkelen, waarbij innovatie en de laatste ontwikkelingen centraal staan. Wij zoeken een gedreven persoon die in staat is om data te analyseren, te interpreteren en deze vaardigheden over te dragen aan de toekomstige generatie professionals in de toerismesector.
Wil jij een sleutelrol spelen in het vormgeven van de toekomst van de toerismesector? Wij zijn op zoek naar een enthousiaste collega die ons team komt versterken en ons helpt om onze visie op datagedreven toerisme waar te maken. In een wereld waar datagedreven werken de ruggengraat vormt van toonaangevende organisaties binnen de toeristische branche, zoeken wij iemand die gepassioneerd is over het gebruik van data als uitgangspunt om toeristische keuzes, adviezen en producten te optimaliseren.
Onze Tourism Management professionals creëren en realiseren creatieve oplossingen met duurzame impact voor een mooiere wereld. Onze studenten leren creatief te zijn, open te staan voor andere culturen en ideeën en buiten vaste kaders te denken. Deze flexibele en ondernemende houding is een pré in een snel veranderend werkveld, waar constant geïnnoveerd wordt en waar bijvoorbeeld duurzaamheid en maatschappelijk verdienvermogen een steeds grotere rol spelen. De invloed van technologie en data is daarin essentieel en vormt een steeds belangrijker onderdeel van het studieprogramma.
Doel is studenten op te leiden met praktijkgerichte, realistische opdrachten en hen tegelijkertijd te laten werken aan oplossingen met impact voor de opdrachtgever. In een stedelijke omgeving leren studenten op internationaal en intercultureel niveau te werken – in Nederland en ver daarbuiten. In de eerste twee jaar leren onze studenten de basis van toerisme en recreatie. In jaar 3 en 4 gaan ze op stage en naar het buitenland en ze leren om interdisciplinair samen te werken met andere studenten van het domein Creative Business aan maatschappelijke vraagstukken en opdrachten.
Vanaf dag één staat de praktijkervaring centraal in onze opleiding. Ons team staat bekend om zijn persoonlijke benadering van onderwijs, waarbij we projectmatig en geïntegreerd werken. Als jij gelooft in de kracht van data en passie hebt voor het opleiden van de volgende generatie Tourism Professionals, dan willen we graag van je horen!
We zijn op zoek naar een collega die affiniteit heeft met data-analyse en datagedreven werken, en kennis heeft op het gebied van online marketing, destination management, business travel, of hospitality management. Je maakt een verbinding tussen de ontwikkelingen op dit gebied vanuit de beroepspraktijk naar het onderwijs. Je zet jouw netwerk op dit terrein in voor interessante projecten voor studenten.
Jij kunt het onderzoekende en analytische vermogen van onze studenten aanspreken. Met praktische tools en methoden voor data-analyse leer je studenten data en rapportages te interpreteren, zodat zij advies kunnen geven aan stakeholders, ideeën kunnen uittesten, optimaliseren en/of aanpassingen maken in de gekozen strategie, campagne of producten.
Dit doe je vooral coachend, zodat studenten zich vrij voelen om te experimenteren en daarbij zelfstandigheid, competentie en zelfvertrouwen ontwikkelen. Verder ben je een kundige examinator, bouw je mee aan een community van studenten, docenten, experts, werkveldpartners en onderzoekers en kun je onderwijs ontwikkelen en coördineren. Je vormt ook een vraagbaak en inspiratiebron voor collega's voor dit vakgebied. We zijn op zoek naar een collega die kennis heeft van activerende didactiek en studenten in alle jaren van de opleiding kan lesgeven en studenten kan begeleiden. Daarnaast dagen we je uit om technologie en data binnen Tourism Management verder op de kaart te zetten en daarbij ook een inspiratiebron en opleider te zijn binnen het docententeam.
Geen onderwijsbevoegdheid? Geen probleem!
Beginnend in deze functie is het hebben van lesbevoegdheid (nog) niet nodig. Wel verwachten we aantoonbaar inzicht en affiniteit met toegepast wetenschappelijk onderwijs. Wij begeleiden en coachen onze docenten in hun eerste jaar en faciliteren ze, bij uitzicht op een vast dienstverband, in het tweede jaar van hun aanstelling in tijd en middelen om de onderwijsbevoegdheid te halen.
Ben je enthousiast geworden over de functie en zie jij jezelf de rol al helemaal vervullen? Weet dan dat wij de eerste selectie baseren op onderstaande functie-eisen. Deze eisen zijn volgens ons van groot belang om de functie goed te kunnen vervullen. Voldoe (of herken) je (jezelf) aan deze functie-eisen dan zien wij jouw sollicitatie met veel belangstelling tegemoet. Zorg dat onderstaande functie-eisen goed tot zijn recht komen in jouw motivatiebrief. Op basis hiervan voeren wij een eerste selectie uit.
Onze hogeschool volgt de cao hbo, met een uitstekend pakket aan primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. Bekijk hier de volledige arbeidsvoorwaarden van Inholland.
Het domein Creative Business is een van de zes domeinen van de Hogeschool Inholland. Waarde creëren en waarde aantoonbaar maken zit in het DNA van al ons onderwijs en onderzoek. We doen dat in nauwe samenwerking met werkveldpartners in de metropoolregio’s Amsterdam, Haarlem, Den Haag en Rotterdam. Samen werken we aan complexe maatschappelijke vraagstukken en aan de innovatie van de werkvelden waarvoor wij opleiden. Dat doen we binnen de clusters/opleidingen Creative Business (CB), Communicatie, Facility Management, Tourism Management, Leisure & Events Management, Conservatorium/Muziek en Business Innovation.
Wil je meer weten over het domein Creative Business? Bekijk dan hier ons werkgeversverhaal: Werken bij Creative Business (inholland.nl).
Werken bij Hogeschool Inholland: Het verschil zit in jou
Ontwikkelen met een open blik
Werken bij Hogeschool Inholland vraagt om een open blik naar jezelf en jouw omgeving. Je krijgt bij ons de ruimte om jouw unieke talenten verder te ontwikkelen. En talent gaat bij ons niet alleen over wat je kunt: bij Inholland gaat talent ook over wie je bent. Als professional én als mens. Iemand met lef. Passie om bij te dragen aan de ontwikkeling van onze studenten. Een open blik en onderzoekende houding. Je hebt bij ons zelf de regie over jouw eigen loopbaan en dat stimuleren we. Omdat jij en jouw talent telt.
Persoonlijk en dichtbij
Onze hogeschool voelt als thuis, een plek waar je jezelf kunt zijn, gekend en gewaardeerd wordt om wie je bent. Onze benadering is persoonlijk, dichtbij en inclusief: iedereen telt mee. En bij alles wat we doen, kijken we hoe we elkaar kunnen aanvullen, helpen groeien, sterker maken.
Bij onze hogeschool word je uitgedaagd om out of the box te denken, kansen te signaleren en te pakken. Zo komen verschillende disciplines, invalshoeken en organisaties samen. En helpen we elkaar om grote uitdagingen aan te gaan en om onszelf én elkaar steeds verder te ontwikkelen, als professional en als mens.
Durf jij voor deze uitdaging te kiezen? Dan zien wij jouw sollicitatie graag tegemoet. Je kunt tot en met zondag 12 mei 2024 reageren op deze vacature.
Word jij onze nieuwe collega? Dan verwelkomen we je graag zo spoedig mogelijk in ons team.
Heb je vragen of misschien ben je nieuwsgierig geworden naar onze werkomgeving? Neem dan eens contact op met Tiffany Dehne,Teamleider. Tiffany is bereikbaar via telefoonnummer 06-11705391 en kan al jouw inhoudelijke vragen beantwoorden. In de week van 29 april zijn we wegens de meivakantie minder goed bereikbaar. Je kunt Tiffany ook een email sturen (tiffany.dehne@inholland.nl).
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Neem dan contact op met
Yvonne Matze, adviseur Werving & Selectie
Tel.: 06-29691997
Je kunt je vraag ook via e-mail sturen naar werken@inholland.nl. Belangrijk om te weten: Wij nemen via e-mail geen sollicitaties in behandeling. Solliciteer daarom via het sollicitatieformulier onderaan deze pagina.