
Een hbo-studie waar je leert hoe je impact maakt met content, creatie en media
TikTok, Instagram, Snapchat, Facebook, YouTube, podcasts, televisie, radio, magazines en kranten, de bioscoop en de posters bij de tramhalte. Allemaal mediakanalen die je waarschijnlijk kent of gebruikt. Misschien wel elke dag.
En je bent zeker niet de enige. Ook organisaties en merken zetten deze kanalen graag in. Met creatieve campagnes, opvallende acties en nuttige informatie. Kortom: treffende content.
Zulke content komt natuurlijk niet uit de lucht vallen. Die moet worden bedacht, gemaakt, uitgewerkt, gemonitord en verbeterd. Dat doen communicatie-experts die alles weten over content, creatie en media. Die weten hoe je met communicatie een verschil maakt in de wereld. Bij de opleiding Crossmediale Communicatie leer je hoe jij zo’n expert wordt.
En dat leer je door te doen. Met echte projecten van echte opdrachtgevers. Anders dan je misschien gewend bent. Maar maak je niet druk: leercoaches en experts uit het vakgebied begeleiden je van begin tot eind.
Lees meer over de Associate degree Crossmediale Communicatie
''Deze opleiding sluit goed aan bij het communicatievakgebied. De kracht zit hem in de benaderbare begeleiding in de opleiding, de samenwerking met het werkveld en de sterke (eind)werken van de studenten. Bij deze opleiding kunnen niet alleen de hoogvliegers floreren, maar wordt iedereen opgetrokken''.
Voltijd – Vlogs, evenementen, games, muziek, televisie, social media - de creatieve industrie is invloedrijker dan ooit! Maak jij met jouw innovatieve ideeën straks het verschil?
Voltijd – Deze opleiding leidt je op tot manager in de vrijetijdssector, die waardevolle belevenissen creëert, organiseert en verkoopt.
Voltijd – De opleiding Business Studies biedt je een brede basis, zodat je straks terecht kunt als allrounder binnen bijvoorbeeld marketing, financiën of management.