
Verzorg jij een vlog, magazine of campagne?
Bij Crossmediale Communicatie ga je heel anders leren. Leren door te doen. Door je talenten te ontdekken volgens een route die je zelf bepaalt. Jij ontwikkelt je razendsnel tot een professional in communicatie en media door meteen al echte projecten van bedrijven aan te pakken. Een evenement organiseren, een campagne ontwikkelen? Alles is leerstof bij Crossmediale Communicatie.
Vergeet tentamens, klassikaal les, vaste boekenlijsten. Bij ons gaat het er precies zo dynamisch aan toe als in de wereld van communicatie en media. Je komt binnen als junior in een team van studenten, experts, coaches en echte opdrachtgevers. We leren allemaal van elkaar, ook van jou, en houden elkaar scherp en creatief. Zo bouw je nu al een overtuigend portfolio op. Dat maakt de overstap naar een betaalde baan des te kleiner. Houd je van deze dynamiek? Dan ben je geknipt voor het communicatievak. En voor de tweejarige opleiding Crossmediale Communicatie.
Lees meer over de Associate degree Crossmediale Communicatie
Voltijd – Vlogs, evenementen, games, muziek, televisie, social media - de creatieve industrie is invloedrijker dan ooit! Maak jij met jouw innovatieve ideeën straks het verschil?
Voltijd – Deze opleiding leidt je op tot manager in de vrijetijdssector, die waardevolle belevenissen creëert, organiseert en verkoopt.
Voltijd – De opleiding Business Studies biedt je een brede basis, zodat je straks terecht kunt als allrounder binnen bijvoorbeeld marketing, financiën of management.