
Tentamens? Welnee! Jij leert veel meer van communicatie door je vast te bijten in echte praktijkvraagstukken.
Hoe breng je mensen in beweging? Hoe maak je de wereld een beetje beter? Dat begint bij communicatie, dat begint bij jou. De komende 4 jaar ontdek jij wat je met communicatie kunt doen. En daarvoor kom je vooral zelf in beweging. Ga aan de slag voor echte opdrachtgevers en pak de vraagstukken op die jou interesseren. Een campagne om een modemerk duurzamer te maken? Een strategie om met Instagram nieuwe doelgroepen te bereiken? Het is ontdekken én checken: wat werkt, wat kan beter?
Blokken voor tentamens? Nee hoor, bij de opleiding Communicatie leer je meer door verschillende dingen te doen. Je springt van opdracht naar opdracht. Je volgt trainingen voor skills die je als communicatieprofessional hard nodig hebt. En je kiest verdiepende activiteiten zoals masterclasses om je verder te specialiseren. Pak wat in jouw straatje ligt en volg zo je eigen route. Zo bouw je in het eerste jaar geen cijferlijst op, maar een portfolio. Daarmee laat je pas echt zien dat je klaar bent voor het communicatievak.
Hij fietste ruim 22 uur over de monsterrit Styrkeprøven in Noorwegen. Als geen ander weet communicatiestudent Erik Mus zijn grenzen te verleggen. Naast zijn studie is hij creative producer bij Tosti Creative en werkt hij samen met toonaangevende merken. Hoe combineert hij een drukke baan met zijn opleiding?
Voltijd – Vlogs, evenementen, games, muziek, televisie, social media - de creatieve industrie is invloedrijker dan ooit! Maak jij met jouw innovatieve ideeën straks het verschil?
Voltijd – Deze opleiding leidt je op tot manager in de vrijetijdssector, die waardevolle belevenissen creëert, organiseert en verkoopt.
Voltijd – De opleiding Business Studies biedt je een brede basis, zodat je straks terecht kunt als allrounder binnen bijvoorbeeld marketing, financiën of management.