Jeroen  Bottema

Jeroen Bottema

onderzoeker
Lectoraat
0611449678
jeroen.bottema@inholland.nl Linkedin Twitter ResearchGate

Inholland Innovatie Index

Inholland Innovatie Index

Delivering education in the Hybrid Virtual and Connected Classroom

Delivering education in the Hybrid Virtual and Connected Classroom

Supporting pedagogical ICT-competences

Supporting pedagogical ICT-competences

19 innovatieve manieren om technologie in te zetten in onderwijs

19 innovatieve manieren om technologie in te zetten in onderwijs

De impact van onderzoek door TLT

De impact van onderzoek door TLT

The impact of research by TLT

The impact of research by TLT

Designing & Evaluating Innovative Mobile Pedagogies

Designing & Evaluating Innovative Mobile Pedagogies

Toekomstgericht onderwijs bij Inholland

Toekomstgericht onderwijs bij Inholland

Education in precarious times: a comparative study across six countries to identify design priorities for mobile learning in a pandemic

Education in precarious times: a comparative study across six countries to identify design priorities for mobile learning in a pandemic

Designing & Evaluating Innovative Mobile Pedagogies

Designing & Evaluating Innovative Mobile Pedagogies

Verkennend onderzoek naar de didactische inzet van mobiele technologie bij Stichting Fedra

Verkennend onderzoek naar de didactische inzet van mobiele technologie bij Stichting Fedra

Verkennend onderzoek naar de didactische inzet van mobiele technologie bij Atlant Basisonderwijs

Verkennend onderzoek naar de didactische inzet van mobiele technologie bij Atlant Basisonderwijs

Hoe benutten leerkrachten van vijf basisscholen de didactische mogelijkheden van mobiele technologie

Hoe benutten leerkrachten van vijf basisscholen de didactische mogelijkheden van mobiele technologie

Verkennend onderzoek didactische inzet mobiele technologie

Verkennend onderzoek didactische inzet mobiele technologie

Verkennend onderzoek naar de didactische inzet van mobiele technologie bij de werkveldpartners van het DEIMP-project

Verkennend onderzoek naar de didactische inzet van mobiele technologie bij de werkveldpartners van het DEIMP-project

De pionier in context

De pionier in context

Accelerating Educational Change

Accelerating Educational Change

De ontwikkeling van innovatiekracht

De ontwikkeling van innovatiekracht

De optimale blend: blended learning in context

De optimale blend: blended learning in context

ICT in de lerarenopleiding

ICT in de lerarenopleiding

Research Project Kennisnet: Leren van de Toekomst

Research Project Kennisnet: Leren van de Toekomst

Versnelde onderwijsvernieuwing met ict

Versnelde onderwijsvernieuwing met ict

Onderzoek naar inzet mobiele technologie

Onderzoek naar inzet mobiele technologie

ICT en onderwijs en de invloed op het beroep van opleider

ICT en onderwijs en de invloed op het beroep van opleider

How teacher education institutions cope with challenges of teaching and learning in the digital age

How teacher education institutions cope with challenges of teaching and learning in the digital age

Als Normaal Anders Is

Als Normaal Anders Is

SITE 2014

SITE 2014

Versnelde onderwijsvernieuwing met ict

Versnelde onderwijsvernieuwing met ict

A National ICT Competency Framework for Student Teachers

A National ICT Competency Framework for Student Teachers

Het Leren van de Toekomst 4

Het Leren van de Toekomst 4

Interactief onderwijs via het web

Interactief onderwijs via het web

Interactief onderwijs via het web

Interactief onderwijs via het web

Views of Students on Learning with Technologies in Dutch Education and Training

Views of Students on Learning with Technologies in Dutch Education and Training

Acceptatie en duurzame implementatie van de didactische inzet van ICT.

Acceptatie en duurzame implementatie van de didactische inzet van ICT.

Rapportage van het Students’ voices onderzoek in Nederland ; Onderzoek naar de verwachtingen en de ervaringen van studenten, leerlingen en jonge, startende leraren met betrekking tot het leren met ICT in het Nederlandse onderwijs

Rapportage van het Students’ voices onderzoek in Nederland ; Onderzoek naar de verwachtingen en de ervaringen van studenten, leerlingen en jonge, startende leraren met betrekking tot het leren met ICT in het Nederlandse onderwijs

Rapportage van het student's voices onderzoek in Nederland

Rapportage van het student's voices onderzoek in Nederland

Heb je vragen?

Ik help je graag verder

Jeroen  Bottema
Je kunt contact opnemen met Jeroen Bottema
Telefoon
0611449678