 
    De avond wordt verzorgd door Lisa Berghuis en Dagmar van der Veen (Noordwest Ziekenhuisgroep).
Let op: er is ruimte voor maximaal 60 deelnemers
Wat gaan we doen?
Tijdens de interactieve workshop leer je hoe je door het stellen van de juiste feedbackvraag, gerichte en bruikbare feedback krijgt die het leerproces versterkt. Tevens leer je hoe je in de rol van opleider de student kunt coachen in het stellen van goede feedbackvragen, zodat zij optimaal kunnen leren van hun ervaringen.
De scholing is geaccrediteerd.
Achtergrond
In veel scholingen ligt de nadruk op het geven van feedback. Maar hoe zorg je ervoor dat de feedback ook écht waardevol en toepasbaar is? Een goed geformuleerde feedbackvraag maakt daarin het verschil.
Uit onderzoek van De Kleijn (2021) blijkt dat effectieve feedback niet alleen afhangt van de manier waarop deze wordt gegeven, maar ook van de feedbackvraag van de ontvanger. Een gerichte en doordachte feedbackvraag leidt tot concretere en actiegerichte antwoorden, terwijl algemene of gesloten vragen minder bruikbare feedback opleveren.